Am fost cu jobul in Sasca Montana!Am avut placerea sa vizitez Manastirea Nera!

• Mi-a placut foarte mult in Sasca Montana 7BANNER lucruri:Sasca Montana,Slatina Nera,linistea totala,peisajul foarte frumos(muntii si paduriile care dadeau un aer proaspat)oamenii satului,pensiunea si mancarea.

Am avut o lucrare de finisaje(de zugraveala)in Sasca Montana,judetul Caras-Severin.Sasca Montana se afla departe de Bucuresti,se afla tocmai la 650 km de Bucuresti.Lucrarea a fost sus pe un munte si de acolo se vedea tot satul Slatina Nera.Practic,daca te uitai in jos,vedeai toata Slatina Nera.Lucrarea a inceput in 2013 de la fundatie,iar cand ne-am dus noi(zugravii de la firma),lucrarea era deja ridicata,era gata pe exterior.Faceam mult pe drum dus-intors cu masina,de fiecare data cand plecam sau cand veneam,faceam 8 ore pe traseu.Doua lucruri sunt bune pentru mine la aceasta firma:cartea de munca si banii pe concediu 2015.Din parte firmei am avut asigurat transportul,masa si cazarea.Eu am fost de 4 ori cu jobul in Sasca Montana:

• 26 august 2015-12 septembrie 2015
  • 28 septembrie 2015-10 octombrie 2015
  • 26 octombrie 2015-6 noiembrie 2015
  • 9 noiembrie 2015-19 noiembrie 2015

Fiecare tura inseamna doua saptamani de munca,per total inseamna ca am stat aproape 3 luni de zile,26 august 2015-19 noiembrie 2015.Programul nostru a fost de 12 ore pe zi,7.30-20.00.Sambata era mai scurt,7.30-16.00.Trebuie sa recunosc ca am luat si bani la orele acestea.Eu am si acum la ora actuala un caiet,unde fac pontajul zilnic si cu toate datele de la Sasca Montana.Stiu exact cand plecam si cand veneam.Un lucru conteaza foarte mult:daca nu notezi datele sau cifrele,le vei uita cu siguranta.Eu timp de 3 luni de zile,eu n-am stiu ce inseamna Foto Anghel,Twitter,Facebook,,Google+,LinkedIn si Meetup.

Eu vorbeam cu Costel Anghel la telefon zi de zi,dar ca acasa nu-i pe nicaieri.Dupa cum bine v-ati dat seama,am fost doar eu acolo.Eu am postat pe Foto Anghel doar duminica scriam un articol,fiindca sambata cand ajungeam in Bucuresti,eram obosit dupa drum.Plecarea era luni de dimineata,in jurul orei 6.30 de la firma,iar in jurul orei 14.30 eram in Sasca Montana.Inainte de 1989,Sasca Montana era bazat pe mine(pe minerit),erau multe mine in munti.Usor,usor,minele au disparut una cate una.Faliment scrie pe ele acum.

Sasca Montana este un sat mic,este un sat de 1000 de locuitori.In tot satul sunt 4 magazine mari si late.Fiindca minele sau inchis treptat,oamenii au ramas fara job.Toti minerii care lucrau in mina inainte de Revolutie,majoritatea dintre ei au plecat in alte orase:Oravita,Resita,Timisoara si Germania.Cel mai apropiat oras de Sasca Montana,este Oravita la 25 km.Urmeaza apoi Resita la doar 80 km de Sasca Montana.Practic,in Sasca Montana nu prea era tineret.Practic,in Sasca Montana nu prea era oameni pe strada toata saptamana.

Putini tineri mai sunt in Sasca Montana la ora actuala.Eu va transmit voua aceste fraze din vazute,nu din auzite.Doua lucruri mi-a placut la satenii din Sasca Montana:unu,dadeau buna dimineata la toata lumea de cum ii vedea in fiecare zi(erau foarte respectosi cu strainii)si a doua chestie,te ajuta cand ai nevoie,Sunt oameni de omenie,toti satenii satului.Cand zici Banat,zici super oameni.Doar sambata si duminica,ma duceam prin sat sa ma plimb,sa vizitez satul.In Sasca Montana,sunt 4 blocuri a cate 4 etaje fiecare.

Jumatate din apartamentele care erau in aceste blocuri,erau de vanzare.Apartamentele din Sasca Montana,aveau soba cu lemne.Toate apartamentele din cele 4 blocuri,aveau burlane afara pe geam.Mai erau si case de vanzare.Toate casele din Sasca Montana,sunt case simple.Nici nu visam sa ajung in Sasca Montana.Lucrarea a fost in Slatina Nera si noi eram cazati la o pensiune din Sasca Montana.Slatina Nera seamana mult cu Sasca Montana.Aveam un Sandero la dispozitie si faceam naveta zilnic.Distanta dintre Slatina Nera si Sasca Montana,era de 10 minute de mers cu Sandero.

Aveam 3 mese pe zi si toate 3 erau la pensiune:7.00,13.00 si la ora 20.00.Eu aveam o carte cu mine de programare si mai citeam sambata si duminica.Cartea se numeste:JavaScript fara mistere,aveam caietul cu mine si notam.Sambata si duminca,era zi de lectura pentru mine.

• Diferenta dintre Bucuresti si Sasca Montana(Slatina Nera)ca trafic si viata,domina Bucurestiul.
  • Diferenta dintre Sasca Montana(Slatina Nera) si Bucuresti ca liniste sufleteasca,aer curat si fara stres,domina Slatina Nera(Sasca Montana).
  • Eu aleg a doua varianta.Dupa aproape 3 luni de zile de stat acolo,mi-am facut o impresie dintre Bucuresti si Slatina Nera(Sasca Montana).

Daca tot am avut ocazia sa ajung in Sasca Montana,tot asa am viztat si Manastirea Nera.Distanta dintre Manastirea Nera si Sasca Montana ,era de15 minute de mers cu masina.Manastirea Nera este o Manastire de maici.Manastirea Nera are in total 90 de maicute si doar 5 calugari.Eu in fiecare duminica cand am fost acolo,m-am dus la Manastirea Nera.Au fost 4 duminici si m-am dus de 4 ori.La Manastirea Nera se face mai multe slujbe,dar eu m-am dus la doua dintre ele:in fiecare sambata noapte si duminica dimineata.Se face slujbe in Manastire sambata de la ora 12 noapte si duminica de la 10.00 dimineata.

Pentru sambata noapte,slujba tinea 3 ore:12.00-03.00 dimineata.Pentru duminica dimineata,slujba tinea 1 ora,10.00-11.00.Eu m-am dus doar odata sambata noapte,si anume pe 3 octombrie 2015(tin foarte bine minte ziua).In rest,am fost in fiecare duminica de 4 ori.M-am dus pentru parintii mei si pentru famlia mea.Cand se facea slujbele in Manastirea,majoritatea dintre maicute si calugari erau prezenti.La slujba se canta si se facea rugaciuni.Manastirea  este construita in 1995.In fiecare duminica cand am fost,am cumparat cate o iconita,cate o bratara si mai ales,am cumparat o carte despre arhicunoscutul Arsenie Boca.Cartea se numeste:Am cunoscut un sfant:Arsenie Boca.

Cartea este scrisa de Lelia Marcu si are 165 de pagini.Toate maiciile de la Manastire si toti calugarii ziceau:Doamne Ajuta.Era permanent o maicuta la intrare cand ne intampina in fata Manastiri si zicea:Doamne Ajuta.Oamenii venea mereu cu microbuzele din alte orase,erau 2-3 microbuze mereu acolo.Primele doua ture,vremea a fost frumoasa,iar ultimiile doua ture,vremea a inceput sa se strice.Am ramas cu o impresie foarte buna,despre oamenii si locuriile satului Sasca Montana si Slatina Nera.